Обмін та повернення
Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Гарантійні зобов'язання
Обмін товару проводиться лише у разі фабричного браку або пересорту. Якщо при отриманні замовлення Ви виявили брак або помилку наших пакувальників (це буває вкрай рідко, але ми несемо за це повну відповідальність) Ви можете обміняти товар за рахунок нашої компанії.
Заявку потрібно подати протягом доби після отримання замовлення і лише за наявності фото браку (це ОБОВ'ЯЗКОВА умова).
Увага: речі, що були у використанні, пралися, були помилково замовлені, а також речі придбані за уцінкою (через наявність у них заводських або виробничих дефектів) обміну та поверненню не підлягають.
Повернення грошей здійснюється лише якщо Ви отримали бракований товар і наша компанія не може надати Вам заміну. У такому разі витрати на зворотню доставку ми беремо на себе і компенсуємо Вам вартість доставки товару до Вас.