Оплата і доставка
Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта - Відправка товарів даним перевізником в день оплати замовлення - якщо оплата надійшла до 12:00, або на наступний робочий день - якщо оплата надійшла пізніше зазначеного часу.
- Магазини Rozetka - Доставка у точки видачі Rozetka здійснюється для замовлень вагою до 15 кг та довжиною відправлення до 120 см. Якщо замовлення перевищує ці параметри, доставка до точки видачі неможлива.
- Укрпошта - Відправка товарів даним перевізником в день оплати замовлення - якщо оплата надійшла до 12:00, або на наступний робочий день - якщо оплата надійшла пізніше зазначеного часу.
- Самовивіз - В робочі дні за графіком роботи інтернет-магазину.
- Delivery - Відправка товарів даним перевізником в день оплати замовлення - якщо оплата надійшла до 12:00, або на наступний робочий день - якщо оплата надійшла пізніше зазначеного часу.
Способи оплати
- Накладений платіж - При отриманні замовлення у відділенні Нова Пошта або Rozetka. Просимо враховувати, що при виборі даного способу оплати Ви будете сплачувати комісію за накладений платіж, яка складає 20грн. + 2% вартості замовленого товару
- Оплата на Розрахунковий Рахунок - ФОП Кулаков Олександр Павлович Код ЄДРПОУ 3037209359 Банк АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Рахунок IBAN UA223052990000026008036001959
- Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
- При зустрічі - При зустрічі в місті Хмельницький
Гарантійні зобов'язання
Обмін товару проводиться лише у разі фабричного браку або пересорту. Якщо при отриманні замовлення Ви виявили брак або помилку наших пакувальників (це буває вкрай рідко, але ми несемо за це повну відповідальність) Ви можете обміняти товар за рахунок нашої компанії.
Заявку потрібно подати протягом доби після отримання замовлення і лише за наявності фото браку (це ОБОВ'ЯЗКОВА умова).
Увага: речі, що були у використанні, пралися, були помилково замовлені, а також речі придбані за уцінкою (через наявність у них заводських або виробничих дефектів) обміну та поверненню не підлягають.
Повернення грошей здійснюється лише якщо Ви отримали бракований товар і наша компанія не може надати Вам заміну. У такому разі витрати на зворотню доставку ми беремо на себе і компенсуємо Вам вартість доставки товару до Вас.
!!!ПРОХАННЯ ЗВЕРНУТИ УВАГУ!!!
Якщо при пакуванні замовлення в товарі виявлено брак (дефект), то відправка даного замовлення переноситься на одну робочу добу (для заміни даного товару).
!!!ПРОХАННЯ ЗВЕРНУТИ УВАГУ!!!
Якщо Ви обрали спосіб доставки "Нова Пошта" то Вам необхідно отримати своє замовлення протягом 5 (п'яти) робочих днів після прибуття його на зазначене Вами відділення "Нової Пошти", в іншому випадку замовлений Вами товар автоматично буде відправлений назад. Якщо Вам необхідно продовжити термін зберігання на один або декілька днів, будь ласка, зв'яжіться з нами і повідомте про це.
!!!ПРОХАННЯ ЗВЕРНУТИ УВАГУ!!!
Замовлення вартістю до 200грн. включно післяплатою (оплата при отриманні) не відправляються.